  • 1. Data: 2005-06-27 19:49:56
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: Barbara<b...@g...com>

    Witam!

    Jestem zainteresowana kupnem mieszkania od pewnej rodziny po dosc niskiej cenie.
    Z tego co wiem, lokatorem byl, obecnie ubezwlasnowolniony, dziadek, ktorego
    prawny opiekun wykupil w jego imieniu to mieszkanie a teraz chce je sprzedac.
    Mam wiec pytanie: czy kupno takiego mieszkania jest legalne i czy nie bede potem
    musiala utrzymywac u siebie owego starszego pana.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-27 19:54:10
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: ila <o...@p...net>

    Barbara wrote:
> [...]
    > Mam wiec pytanie: czy kupno takiego mieszkania jest legalne i czy nie bede potem
    > musiala utrzymywac u siebie owego starszego pana.

    ubezwlasnowolnienie dziadka plus tanio sprzedam... Czym to pachnie?

  • 3. Data: 2005-06-27 19:54:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Barbara wrote:
> [...]
    > Mam wiec pytanie: czy kupno takiego mieszkania jest legalne i czy nie bede potem
    > musiala utrzymywac u siebie owego starszego pana.

    gdzie ten dziadek mieszka i gdzie jest zameldowany.
    jak kupisz mieszkanie z lokatorem to się go na pewno nie pozbędziesz, bo
    jak.

  • 4. Data: 2005-06-27 19:57:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ila wrote:

    > ubezwlasnowolnienie dziadka plus tanio sprzedam... Czym to pachnie?

    wiesz, tego nie wiesz.
    możliwe, że chce dziadka wyrolować, a możliwe, że jest to jedyna
    możliwość aby dziadek miał jakiekolwiek pieniądze, np. w domu opieki.

  • 5. Data: 2005-06-27 20:02:18
    Od: Barbara<b...@g...com>

    Witam!

    Mieszkanie wykupione jest w imieniu tego pana przez jego prawnego opiekuna i jak
    sadze jest tam nadal zameldowany.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-06-27 20:07:48
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > gdzie ten dziadek mieszka i gdzie jest zameldowany.
    > jak kupisz mieszkanie z lokatorem to się go na pewno nie pozbędziesz, bo
    > jak.

    A co ma do tego zameldowanie\?

    Dan

  • 7. Data: 2005-06-27 20:12:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Barbara wrote:
    > Witam!
    >
    > Mieszkanie wykupione jest w imieniu tego pana przez jego prawnego opiekuna i jak
    > sadze jest tam nadal zameldowany.

    no to przed kupnem wypadałoby aby się wymeldował i po prostu wyprowadził
    fizycznie.
    Dowiedz się od opiekuna co zamierza z dziadkiem zrobić.
    Jak będzie kręcił to znaczy, że nie ma pojęcia co z dziadkiem zrobić a
    mieszkanie po prostu chce sprzedać.

  • 8. Data: 2005-06-27 20:13:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan wrote:

    > A co ma do tego zameldowanie\?

    żeby samemu potem nie trzeba tego było odkręcać.
    skoro dziadek "wyjeżdża" to niech się wymelduje.

  • 9. Data: 2005-06-27 20:18:49
    Od: Barbara<b...@g...com>

    Czyli w momencie zakupu dziadek nadal jest glownym najemca a jego opiekun moze
    mnie, pomimo tego, ze odkupilam mieszkanie, wyrzucic na bruk?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2005-06-27 20:45:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Barbara wrote:
    > Czyli w momencie zakupu dziadek nadal jest glownym najemca a jego opiekun moze
    > mnie, pomimo tego, ze odkupilam mieszkanie, wyrzucic na bruk?

    Odwrotnie.
    Będziesz właścicielem mieszkania, głównym najemcą, tylko co zrobisz z
    osobami tam mieszkającymi. Wyrzucić na bruk się nie da.
    Po prostu zadbaj o to, aby w momencie podpisywania aktu notarialnego
    mieszkanie było puste.
    A jak nie jest to nie podpisuj.