  • 1. Data: 2005-11-28 06:53:58
    Temat: Zakup Telefonu
    Od: "Darth Vader" <k...@i...pl>

    Witam,

    W sobotę zakupiłem sobie w ORANGE 2 telefony Nokia 6610i i jeden z nich jest
    padniety (nie zawsze wlacza sie audio w radio, trzeszcza sluchawki przy
    przeaczaniu czegokolwiek w telefonie.)
    Czy jest jakis termin w ktorym moge zwrocic ten telefon i zadac wymiany na
    inny model ??
    Jakie mam prawa ??

    Darth

  • 2. Data: 2005-11-28 12:29:39
    Temat: Re: Zakup Telefonu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Darth Vader napisał(a):
    > Czy jest jakis termin w ktorym moge zwrocic ten telefon i zadac wymiany na
    > inny model ??
    > Jakie mam prawa ??

    Masz prawo do naprawy gwarancyjnej. Idź do salonu, w którym kupiłeś,
    pokaż dowód zakupu, kartę gwarancyjna i grzecznie powiedz im co się dzieje.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-11-29 03:56:17
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    > Masz prawo do naprawy gwarancyjnej. Idź do salonu, w którym kupiłeś,
    > pokaż dowód zakupu, kartę gwarancyjna i grzecznie powiedz im co się
    dzieje.

    jak skorzystasz z gwarancji to juz wisisz na suchej galezi ......

    Niezgodnosc towaru z umowa ......

    Jacek