  • 1. Data: 2004-11-20 16:18:50
    Temat: Zadośćuczynienie od Plusa
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    Witam.

    Ile mógłbym zarządać od Plusa ( Polkomtela) zadośćuczynienia , za
    bezpodstawne przekazanie moich danych osobowych do firmy windykacyjnej ?

    Wymyśliłem sobie coś takiego. Jako, że pobieram stypendium doktoranckie a
    wyniku ich działania mógłbym zostać wyrzucony ze studiów doktoranckich. W
    wyniku tego musiałbym zwrócić pobrane stypendium. Dlatego myślałem iż
    mógłbym zarządać od nich właśnie tej kwoty ok 20000.

    Co o tym myślicie ?
    Jakie są tak na prawde szanse na wygranie tego ?
    Sprawe opisałem w wątku " Widnykacja nienależnej faktury " z 10 listopada
    2004

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

    PS: Ile wyniosą koszty procesu ? Jak wiecie ze stypendium doktoranckiego nie
    prosto się utrzymać a co dopiero odkładać.

  • 2. Data: 2004-11-20 16:36:01
    Temat: Re: Zadośćuczynienie od Plusa
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

> [...]
    nie
    > prosto się utrzymać a co dopiero odkładać.
    >
    > wiesz co stypendium doktoranckie bierzesz
    a zachowujesz się jak tokarz po zawodówce.
    przemyśl to

  • 3. Data: 2004-11-20 17:22:15
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 17:18:50 +0100, Jarosław Grolik naskrobał(a):

    > Ile mógłbym zarządać od Plusa ( Polkomtela) zadośćuczynienia , za
    > bezpodstawne przekazanie moich danych osobowych do firmy windykacyjnej ?

    a jakich krzywd doznałeś?

> [...]
    > wyniku tego musiałbym zwrócić pobrane stypendium. Dlatego myślałem iż
    > mógłbym zarządać od nich właśnie tej kwoty ok 20000.

    To zostałeś wyrzucony czy nie? Bo jak nie to kwota 2000 zł raczej ma się
    nijak do tego.

    > Co o tym myślicie ?

    już lepiej sprawdz przepisy karne o przetwarzeniu danych osobowych.

    > Jakie są tak na prawde szanse na wygranie tego ?

    bez twardych dowodów marne.

    > PS: Ile wyniosą koszty procesu ? Jak wiecie ze stypendium doktoranckiego nie
    > prosto się utrzymać a co dopiero odkładać.

    sugeruje udać się do kolegów z wydziału prawa oni tam spreparują
    odpowiednie pismo dla postępowania w trybie uproszczonym :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-11-20 17:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarosław Grolik wrote:

> [...]
    > wyniku tego musiałbym zwrócić pobrane stypendium. Dlatego myślałem iż
    > mógłbym zarządać od nich właśnie tej kwoty ok 20000.

    Doktoranckie? A jaki kierunek? Słowotwórstwo? Bo słowa "zarządać" nie
    mogę w żadnym słowniku znaleźć...