  • 1. Data: 2004-07-01 11:08:07
    Temat: ZUS i absolwent (oszukany przez ZUS)
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam
    Zarejestrowałem działalnośc gospodarcza jako absolwent 5 czerwca 2004roku
    (czyli nie płace teoretycznie emerytalnego).
    Dzisiaj mi babka dzwoni ze musze wyrejesrowac działalnosc i zarejestrowac
    ponownie gdyz ustawa o absolwentach została wycofana. Moje zgłoszenie
    zostało przyjete bez zastrzeżeń, w ZUSie upewniano mnie ze nie bede płacił
    emerytalnego. Co mam zrobic?? wyrejesrowac to czy moze wziasc i pozostawic
    to tak jak jest jako absolwent i jak juz sie mnie coś ZUS doczepi ciągnac
    osobe która mnie rejesrowała??

    Prosze o szybka odpowiedź

  • 2. Data: 2004-07-01 11:21:21
    Temat: Re: ZUS i absolwent (oszukany przez ZUS)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <d...@n...poczta.onet.pl> napisal(a):
    > Witam
    > Zarejestrowałem działalnośc gospodarcza jako absolwent 5 czerwca 2004roku
    > (czyli nie płace teoretycznie emerytalnego).

    Czyli absolwentem zostałeś 5 czerwca? To płacisz.

> [...]
    > to tak jak jest jako absolwent i jak juz sie mnie coś ZUS doczepi ciągnac

    Nie ma co się czepiać, za kwestie swojego ubezpieczenia jesteś odpowiedzialny TY,
    pani tylko przyjęła formularz.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-07-01 15:28:50
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Czyli absolwentem zostałeś 5 czerwca? To płacisz.

    nie absolwentem jestem juz od conajmniej któregos maja :) Tylko działalność
    rozpoczołem od 5 czerwca

  • 4. Data: 2004-07-02 10:32:53
    Od: "Marcin" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cc1asi$o5m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie absolwentem jestem juz od conajmniej któregos maja :) Tylko
    działalność
    > rozpoczołem od 5 czerwca

    Od 1 czerwca br weszla poprawka do ustawy m. i.n. o promocji zatrudnienia
    gdzie termin absolwent przestal istniec. Poprawcie mnie jesli sie myle

    Pozdrawiam
    Marcin