  • 1. Data: 2003-04-11 18:02:25
    Temat: Wzor umowy najmu ale...
    Od: "lukas3339" <l...@d...get.net.pl>

    Witam,
    Potrzebuje wzor umowy najmu. Googlalem troche i co prawda znalazlem nawet 2
    ale problem w tym ze to sa wzory dotyczace wynajmu mieszkania i nie bardzo
    sie to nadaje. Ja zamierzam wynajac komus taki maly drewniany sklepik, ktory
    stoi na gruncie targowiska miejskiego. Czy ktos moglby mnie poratowac wzorem
    umowy najmu, ktory nadawalby sie do tego?
    z gory dziekuje i pozdrawiam

    --
    lukas3339

  • 2. Data: 2003-04-12 16:53:58
    Temat: Re: Wzor umowy najmu ale...
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "lukas3339" <l...@d...get.net.pl> napisał w
    wiadomości news:b76vpr$34j$1@news.onet.pl...
> [...]
    wzorem
    > umowy najmu, ktory nadawalby sie do tego?

    No cóż... trzeba przerobić we własnym zakresie to co znalazłeś. "Mieszkanie"
    zamienić na "mały drewniany sklepik".
    Prześlij mi taką umowę w formacie rtf, to ci postaram się przerobić.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-04-12 18:32:32
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > No cóż... trzeba przerobić we własnym zakresie to co znalazłeś.
    "Mieszkanie"
    > zamienić na "mały drewniany sklepik".
    > Prześlij mi taką umowę w formacie rtf, to ci postaram się przerobić.

    tylko najpierw niech sie dowie czy ma prawo podnajmu takiego "malego
    drewnianego domku" jesli sam go wynajmuje. pozdrawiam
    jedrus4