  • 1. Data: 2009-04-10 10:30:17
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Czy dla skutecznego wypowiedzenia umowy konieczne jest powołanie się na
    jej numer i datę zawarcia, jeśli z innych okoliczności jasno wynika
    jakiej umowy dotyczy wypowiedzenie ? Rezygnuję z rachunku maklerskiego w
    mBanku a dotarcie do oryginału umowy będzie dla mnie trudne.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-04-10 10:54:02
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: spp <s...@o...pl>

    Sebcio pisze:
> [...]
    > jakiej umowy dotyczy wypowiedzenie ? Rezygnuję z rachunku maklerskiego w
    > mBanku a dotarcie do oryginału umowy będzie dla mnie trudne.

    Poproś biuro aby Ci podało ten numer i datę. :)

    --
    spp