  • 51. Data: 2009-03-13 14:43:48
    Temat: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 14:29:59 +0100, Jotte napisał(a):

    > Gówniarz z was, Śmiejek, a nie ludzie. Podałeś swoje dane już dawno i
    > dopiero potem, jak zrobiłeś z siebie durnia zacząłeś używać wyłacznie
    > nicka. Pamiętasz jak się zburzyłeś gdy przypomniałem publicznie kim
    > jesteś naprawdę?

    Czyli że co, że dzieci mogą być przerażone albo oburzone?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2009-03-13 14:49:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2009.03.13.14.43.47@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Czyli że co, że dzieci mogą być przerażone albo oburzone?
    On sam się pluł.
    Pomyślałem o jego rodzinie i nie ponawiałem tych enuncjacji.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2009-03-13 16:10:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gpctkg$4gf$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek

    > Gówniarz z was, Śmiejek, a nie ludzie.

    Pacz pan, pomimo, że nie jestem w ZNP tom gówniarz.

    > Podałeś swoje dane już dawno

    Wiem. Od 10 lat mnie ludzie w Sieci znają i pełno jest publikacji z moim
    nazwiskiem. Już ci kiedyś mówiłem, jak se ryja moim nazwiskiem
    wycierałeś, że średnio inteligentna małpa jest w stanie wyguglać moje
    prace osiągnięcia.

    > i dopiero potem, jak zrobiłeś z siebie durnia

    No tu masz rację, rozmawiając z tobą robię z siebie durnia, bo nikt
    normalny na ciebie nawet nie splunie.

    > Pamiętasz jak się zburzyłeś gdy przypomniałem publicznie kim jesteś
    > naprawdę?

    Bynajmniej. Niczym się nie zburzyłem, a gogle są świadkiem, że pełno w
    Sieci o mnie informacji. Ale twoja tempota o mores tego pojąć nie może.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 54. Data: 2009-03-13 16:31:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpdvn4$h7s$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > Pacz pan, pomimo, że nie jestem w ZNP tom gówniarz.
    I to spaczony.

    > Wiem.
    To co się teraz chwalicie Śmiejek, jakiście to odważny?
    I po coście pod pseudo spieprzali?

    > Od 10 lat mnie ludzie w Sieci znają i pełno jest publikacji z moim
    > nazwiskiem.
    Jakich tam publikacji.
    I to dlatego pewnie musieliście, Śmiejek, wiać pod nicka?

    > Już ci kiedyś mówiłem, jak se ryja moim nazwiskiem wycierałeś
    Kłamiecie, Śmiejek. Wcale nie ryja tylko dupę.
    I nie nazwiskiem (nazwisko nic niewinne, że okreslona instancja je nosi),
    tylko wami, Śmiejek, wami.
    Pisałem przecież.

    > No tu masz rację, rozmawiając z tobą robię z siebie durnia, bo nikt
    > normalny na ciebie nawet nie splunie.
    Coraz lepiej, coraz lepiej, i wy uczycie młodzież, Śmiejek...
    To skandal.
    Może trzeba zrobić, żeby rodzice uczniów, rada rodziców tego zespołu szkół
    to wszystko poczytali.
    Posiedzicie, Śmiejek, na bezrobociu to wam rozumu nie przybędzie, ale
    hamulców może tak.

    > Bynajmniej. Niczym się nie zburzyłem, a gogle są świadkiem
    No to niech was sprawdza kto zechce, Śmiejek.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2009-03-13 17:49:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jotte pisze:
    > To co się teraz chwalicie Śmiejek, jakiście to odważny?
    > I po coście pod pseudo spieprzali?

    Gupi jesteś jednak niemożebnie. Jako Tristan jestem znany od 1996 roku w
    sieci. Pod nic nie spieprzałem. To odwrotnie, teraz, pierwszy raz w
    życiu, wpisałem tak we From, bo się bawiłem thunderbirdem. Od 13 lat
    miałem Tristana we From. I z 1000 osób mnie zna, z czym się nie umiesz
    pogodzić.

    > Jakich tam publikacji.

    To twoja opinia.

    > I to dlatego pewnie musieliście, Śmiejek, wiać pod nicka?

    A ty czemu się wstydzisz swojego nazwiska? I to zwłaszcza, że lubisz
    sobie ryja cudzym wycierać?

    > Kłamiecie, Śmiejek. Wcale nie ryja tylko dupę.

    No tak, u ciebie to różnicy pomiędzy tymi organami nie widać, więc się
    omyliłem.

    > Coraz lepiej, coraz lepiej, i wy uczycie młodzież, Śmiejek...
    > To skandal.

    Rozpłacz się.

    > Może trzeba zrobić, żeby rodzice uczniów, rada rodziców tego zespołu
    > szkół to wszystko poczytali.

    Zróbcie zróbcie.

    > Posiedzicie, Śmiejek, na bezrobociu to wam rozumu nie przybędzie, ale
    > hamulców może tak.

    Jak na razie to mnie proszą, żebym uczył, bo możliwości mam dużo
    różnych, więc to, że ty drżysz ze strachu, żeby kto znajomy twoich
    wypocin nie poczytał, to nie znaczy, że inni tak mają.

    > No to niech was sprawdza kto zechce, Śmiejek.

    No właśnie. Więc nie musisz jak ta żaba podskakiwać co 10 minut ,,a ja
    umiem gogla, a ja umiem gogla''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 56. Data: 2009-03-13 18:10:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpe5fu$osn$1@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> pisze:

    > Jako Tristan jestem znany od 1996 roku w sieci.
    A u psychiatry od kiedy?

    > To twoja opinia.
    To gwarancja trafności.

    > A ty czemu się wstydzisz swojego nazwiska? I to zwłaszcza, że lubisz sobie
    > ryja cudzym wycierać?
    Widzicie, Śmiejek, ja nigdy niczyjego nazwiska nie postponuję, kwestia
    zasad.
    Pisałem wyraźnie - nie nazwiskiem twoim sobie dupę podcieram, lecz tobą.
    Aha, coś pisaliście, Śmiejek, o mojej _rzekomej_ anonimowości. Udowodnijcie
    tę rzekomość, Śmiejek, lamerze.

    > No tak, u ciebie to różnicy pomiędzy tymi organami nie widać, więc się
    > omyliłem.
    Oj, Śmiejek, Śmiejek, ... nie odróżniacie czy szorują wami ryj czy dupę...

    > Rozpłacz się.
    Ty zrobisz to prędzej.

    > Zróbcie zróbcie.
    Kto wie, może i zrobimy, Śmiejek.
    Świńskie to trochę, ale w końcu się doigracie. W imię zasad...

    > Jak na razie to mnie proszą, żebym uczył, bo możliwości mam dużo
    Oczywiście, oczywiście...
    A może ubędzie, jak czubka bliżej poznają?

    --
    Jotte