  • 1. Data: 2009-03-12 10:51:42
    Temat: Praca w sobotę ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szef mi właśnie oznajmił, że jak będzie chciał
    to mam przyjść do pracy w sobotę, a w zamian
    da mi jakiś inny dzień wolny w tygodniu.

    Pracuję w biurze 8-16, Pn-Pt - czyli 40h/tydz.
    Według niego dniem wolnym (nie wliczając niedzieli)
    dla pracownika jest taki dzień, który sobie on (szef)
    wybierze.

    Jak to jest z punktu widzenia prawa ?

    Nie pasuje mi praca w sobotę - bo mam dużo rzeczy do zrobienia
    w domu i w dodatku mam problem z dojazdem (PKS rzadko kursują).

    Thx za info

  • 2. Data: 2009-03-12 11:52:51
    Temat: Re: Praca w sobotę ?
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    >
    > Nie pasuje mi praca w sobotę - bo mam dużo rzeczy do zrobienia
    > w domu i w dodatku mam problem z dojazdem (PKS rzadko kursują).

    O dziwo jakis normalny szef i to co mowi jest zgodne z prawem, tylko malo placi,
    skoro jezdzisz pksem do pracy :)

  • 3. Data: 2009-03-12 12:05:20
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > tylko malo placi, skoro jezdzisz pksem do pracy :)

    Często PKS+tramwaj szybciej jedzie niż własny samochód. No i taniej.

    *

  • 4. Data: 2009-03-12 12:27:52
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* pisze:
> [...]

    Płaci tyle, że się zastanawiam czy części dystansu nie pokonać na nogach
    było by trochę taniej.

    > Często PKS+tramwaj szybciej jedzie niż własny samochód. No i taniej.

    Niestety PKS+MPK jest 2 razy dłużej (60min Vs. 30min) a cenowo to
    wychodzi na to samo. Tylko jak z takiej niskiej pensji kupić samochód ;-(

  • 5. Data: 2009-03-12 14:03:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpapfr$pjh$1@news.onet.pl Radek D

    http://42.pl/u/1yMG

    > Nie pasuje mi praca w sobotę - bo mam dużo rzeczy do zrobienia
    > w domu i w dodatku mam problem z dojazdem (PKS rzadko kursują).
    4 razy w roku możesz łatwo uniknąć.
    Reszta trudniej, niestety, co nie znaczy, że zawsze niemożliwe.

    --
    Jotte