  • 1. Data: 2010-03-23 20:59:15
    Temat: Wykup mieszkania.
    Od: "JAGA" <a...@w...pl>

    Chce wykupic mieszkanie od Gminy miasta Gdyni.
    Wlasnie dostalam Protokol rokowan i zastanawiam sie czy mozna z Gmina
    rokowac czy to co oferuja jest nienegocjowalne. nie podoba mi sie np ze nie
    sprzedaja tylko oddaja w uzytkowanie wieczyste czesc gruntu.
    Licza sobie za to uzytkowanie ponad stowke rocznie.
    Ciekawe czy cena wykupu tez jest sztywna czy mozna sie potargowac ?
    Jaga

  • 2. Data: 2010-03-23 21:13:20
    Temat: Re: Wykup mieszkania.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hob9mv$n0g$1@node1.news.atman.pl JAGA <a...@w...pl>
    pisze:

    > Chce wykupic mieszkanie od Gminy miasta Gdyni.
    > Wlasnie dostalam Protokol rokowan i zastanawiam sie czy mozna z Gmina
    > rokowac czy to co oferuja jest nienegocjowalne.
    A czemu ich nie spytasz, w końcu są strona rokowań?

    > nie podoba mi sie np ze
    > nie sprzedaja tylko oddaja w uzytkowanie wieczyste czesc gruntu.
    Można wystąpić do sądu o przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo
    własności. To procedura płatna.
    Inaczej to wygląda gdy wszyscy właściciele o to wystąpią, inaczej jeśli
    indywidualnie.

    > Licza sobie za to uzytkowanie ponad stowke rocznie.
    Sporo, ale to zależy od rozmiaru działki i ilości wydzielonych
    nieruchomości.

    > Ciekawe czy cena wykupu tez jest sztywna czy mozna sie potargowac ?
    Bądż poważna i praktyczna - zapomnij.

    --
    Jotte