  • 1. Data: 2004-09-17 17:45:46
    Temat: Wyegzekwowanie przeprosin
    Od: "deka" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Gdzie znalezc procedure wyegzekwowania przeprosin nakazanych przez sad? Tak
    jak w przypadku Kaczynskiego, ktory musi przeprosic Walese?
    Bardzo prosze na priv.
    Z góry dzieki!

  • 2. Data: 2004-09-17 18:48:45
    Temat: Re: Wyegzekwowanie przeprosin
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    deka wrote:
    > Gdzie znalezc procedure wyegzekwowania przeprosin nakazanych przez sad?

    w kodeksie postępowania cywilnego

    KG

  • 3. Data: 2004-09-17 19:58:35
    Od: "deka" <k...@p...onet.pl>

    Ktory to artykul? Przeczytalem juz caly kpc i nie moge znalezc. Czy nalezy
    napisac do sadu, ktory wydal wyrok? Napisac co?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-09-18 05:21:45
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik deka napisał(a) w wiadomości news:cifflu$gb$1@nemesis.news.tpi.pl:
    > Ktory to artykul? Przeczytalem juz caly kpc i nie moge znalezc. Czy nalezy
    > napisac do sadu, ktory wydal wyrok? Napisac co?
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    1050 kpc. Sąd właściwy dla dłużnika. Napisać wniosek i załączyć tytuł
    wykonawczy.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-09-18 08:55:11
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega deka nabazgrał:

> [...]
    > Gdzie znalezc procedure wyegzekwowania przeprosin nakazanych przez sad? Tak
    > jak w przypadku Kaczynskiego, ktory musi przeprosic Walese?

    a dlaczego na priva?
    ja tez chce wiedziec, moze mi sie to przyda kiedys

    --
    Pozdr.Richat

  • 6. Data: 2004-09-18 09:23:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Richat wrote:
    > a dlaczego na priva?
    > ja tez chce wiedziec, moze mi sie to przyda kiedys

    dzisiejsza Rzeczpospolita

    KG