  • Data: 2010-02-02 11:45:01
    Temat: Wspólnota mieszkaniowa
    Od: Sauventreen <S...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, która wyjaśniałaby istniejące
    wątpliwości. Otóż moja mama jest członkiem wspolnoty mieszkaniowej. Do
    końca zeszłego roku opłaty za czynsz i fundusz remontowy wnoszone były
    na konto wspólnoty. W tym roku, po otrzymaniu książeczek czynszowych
    okazało się, że od tego roku opłaty winny być wnoszone na konto firmy
    zarządzającej - administratora nieruchomości. Część dręczy pytanie, czy
    w świetle prawa taka zmiana beneficjenta jest dopuszczalna. Dodam, że
    nic nie wiadomo o jakiejkolwiek uchwale wspólnoty, która taką zmianę
    wprowadzałaby. Ponieważ istnieje podejrzenie matactw i wyprowadzenia
    kasy (o czym słyszy się tu i ówdzie), mam pytanie, czy jest jakiś
    sposób, by taką zmianę zablokować.
    Sauventreen