  • Data: 2010-02-02 13:03:25
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:wcyk8b6aekss$.dlg@vernon.sauventreen Sauventreen
    <S...@h...com> pisze:

> [...]
    0388
    > Już mi się udało dojść
    Gratuluję.

    > i dziękuję za zbędną złośliwość.
    Drobiazg, ale nie ma żadnej złośliwości, choć jak kto przeczulony na swym
    punkcie to się wszędzie takowej doszukuje.

    > Napisałem
    > powyżej dwukrotnie już, że jest właścicielem.
    Pisząc odpowiedź widziałem tylko tylko twój post inicjujący wątek (serwer?).
    Nic w nim nie ma o własności.

    > Problem w tym, że jak
    > wspomniałęm powyżej, istnieje podejrzenie matactw,
    To nic formalnie nie znaczy.
    Aczkolwiek machlojki takie są bardzo częste.

    > więc dlatego usiłuję
    > się dowiedzieć, czy opłaty wnoszone na konto administratora są zgodne z
    > prawem,
    Tak.
    Administrator to wynajęta przez wspólnotę (np. za pośrednictwem zarządu)
    osoba fizyczna bądź prawna. Można go zmienić.

    > czy też może regulować to uchwała wspólnoty, o któej nikt nic
    > nie wie.
    Wszystkie uchwały wspólnoty podejmowane są na podstawie wskazanej przeze
    mnie ustawy. Należy się z nimi zapoznać.

    --
    Jotte