  • 1. Data: 2004-04-19 10:31:07
    Temat: Wierzytelnosci itp...
    Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl>

    Poszukuje nastepujacych informacji dotyczacych:

    1. Systemu ujawniania informacji gospodarczej (sposoby, warunki, jakie
    informacje zostaja ujawniane)

    2. System wywierania presji na dluznika, w granicach dozwolonych przepisami
    prawnymi (brak naruszenia dobr osobistych)

    3. Przekroczenie terminu platnosci - czy istnieje mozliwosc sprawdzenia
    sytuacji prawnej dluznika i gdzie mozna ja uzyskac (poza KRS, US, ZUS, NIP,
    REGON)

    4.Gieldy wierzytelnosci (funkcjonowanie, zasady, podmioty)

    Zalezy mi na informacjach (lub miejscach w sieci gdzie je znajde)
    dotyczacych NIE konkretnego podmiotu (np jakiegos Biura Informacji
    Gospodarczej), ale informacji na powyzsze tematy.

    Pozdrawiam i dziekuje za informacje.
    --

    Bluzgacz