  • 1. Data: 2005-11-07 18:17:10
    Temat: Uszkodzony sprzet po zakupie
    Od: Gregi <g...@w...pl>

    Witam,

    Kupilem pralke w piatek, dzisiaj mi ja przywieziono. Odebralem ja bez
    szczegolnego ogladania i podpisalem oswiadczenie, ze akceptuje jej stan.
    Przy podlaczaniu zauwazylem, ze jest uszkodzona :(
    Ma mala ryse na drzwiczkach i bardzo mocno wgnieciony jeden z rogow. Na
    pierwszy rzut oka ten naroznik wygladal jakby byl tak fabrycznie
    wyprofilowany, ale jak sie obejrzy dokladnie to widac, ze nie bardzo -
    wgniecenie jest nieregularne i tylko na jednym z rogow. Moze to sie
    wydawac glupie, ze niby mocno wgnieciony, a nie widac od razu, ale
    naprawde tak jest - pralka jest mocno uszkodzona (a przynajmniej jej
    obudowa), tyle, ze tak fortunnie, ze wyglada na poczatku jakby byl to
    zamierzony efekt designu ;)
    Wiem, ze glupio zrobilem - bo najpierw sie oglada, potem podpisuje,
    ale.. Da sie cos z tym zrobic ? Sprzedawca to duza firma i chyba nie ma
    co liczyc na jej wyrozumialosc :(

    --
    Pozdrawiam Gregi
    GG:2400874

  • 2. Data: 2005-11-07 18:18:55
    Temat: Re: Uszkodzony sprzet po zakupie
    Od: Gregi <g...@w...pl>

    Gregi napisał(a):
    > Witam,

    Troche niefortunny temat ustawilem. Ja nie uszkodzilem pralki po zakupie
    - musialo to nastapic w trakcie transportu. Poza tym, w sklepie
    ogladalem "wystawowa" pralke a przywieziono mi nowa z magazynu.