  • 1. Data: 2005-11-07 17:40:52
    Temat: porada prawna w Trojmiescie - nr.tel
    Od: "asken" <a...@o...poczta.pl>

    Bardzo na gwalt potrzebuje (najlepiej bezplatnej) porady prawnej w sprawie
    majatkowo spadkowej. Jako ze nie ma mnie obecnie w Trojmiescie chcialabym
    numer telefonu aby sie wypytac w pewnych kwestiach

  • 2. Data: 2005-11-07 17:43:57
    Temat: Re: porada prawna w Trojmiescie - nr.tel
    Od: "asken" <a...@o...poczta.pl>

    albo moze jakas dobra dusza zechcialaby mi pomoc....sprawa bardzo wazna i
    chodzi o czas :(

  • 3. Data: 2005-11-07 17:49:41
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "asken" <a...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo na gwalt potrzebuje (najlepiej bezplatnej) porady prawnej w sprawie
    > majatkowo spadkowej. Jako ze nie ma mnie obecnie w Trojmiescie chcialabym
    > numer telefonu aby sie wypytac w pewnych kwestiach

    To jest grupa dyskusyjna, a nie skrzynka kontaktowa. Zadaj pytanie tutaj, a
    może uzyskasz odpowiedź.