  • 1. Data: 2002-10-29 11:20:14
    Temat: Ustawa Komornicza
    Od: "artek" <a...@i...pl>

    Czy ktos moglby mi dac namiary na ww ustawe?
    Chodzi mi generalnie o to jakie ma prawa komornik do zabierania czegokolwiek
    w domu w ktorym mieszkaja 3 rodziny (ta sam rodzina) i jeden z mieszkancow
    ma zaleglosci w Banku .

    --
    pozdrawiam
    artek

  • 2. Data: 2002-10-29 12:01:05
    Temat: Odp: Ustawa Komornicza
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik artek <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aplqrg$at5$...@t...icpnet.pl...
> [...]
    czegokolwiek
    > w domu w ktorym mieszkaja 3 rodziny (ta sam rodzina) i jeden z mieszkancow
    ustawa z 1997 nr.133,poz 882 z pozn.zm ale proponuje w twoim problemie
    jeszcze poczytac k.p.c odn. co kiedy i komu można zabrać i jak należy sie w
    danych sytuacjach zachowywac jesli przedmiot nie należy do dłużnika...

    Sandra