  • 1. Data: 2007-03-02 11:45:56
    Temat: Urlop szkolny
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Pracuje i studiuje (studia uzupelniajace) zaocznie.
    Na studia zostalem skierowany przez pracodawce.
    Ile nalezy mi sie urlopu szkolnego?
    Czy w przypadku nie otrzymania go moge ubiegac sie
    o wyplacenie za niego kasy?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2007-03-02 12:18:16
    Temat: Re: Urlop szkolny - uzupelnienie
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > Pracuje i studiuje (studia uzupelniajace) zaocznie.

    Inicjatywa pojscia na studia byla moja, ale na umowie
    zawartej z pracowadca jest napisaze ze zaklad mnie kieruje.
    Czy to ma jakies znacznie?
    I co w sytuacji takiej ze jestem w okresie wypowiedzenia
    a studia koncza sie po zakonczeniu stosunku pracy?