  • 1. Data: 2003-05-17 18:25:58
    Temat: Re: Urlop okolicznościowy
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Witam,

    a moze najpierw ustawisz sobie wlasciwie zegar?
    pozdr
    ssj5

  • 2. Data: 2003-05-17 19:47:44
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > Mam 2 pytania odnoście urlopu okolicznościowego :
    > 1. Czy pracodawca może odmówić pod jakimiś względami udzielenia urlopu
    > okolicznościowego (2 dni) ?
    > 2. Czy ten urlop mogę wybrać w dowolne dni ?

    Joasiu, a możesz najpierw uściślić, jaki urlop okolicznościowy masz na
    myśli? Bo w kontekście Tojego postu powyżej domniemywam, że chodzi Ci o dni
    płatne na poszukiwanie pracy.
    pozdrawiam
    ewcia

  • 4. Data: 2003-05-19 15:20:12
    Od: "Joanna" <t...@i...pl>

    Chodzi mi o urlop okolicznościowy 2 dni z okazji mojego ślubu.