  • 21. Data: 2008-02-20 20:46:37
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpi36u$q0h$1@atlantis.news.tpi.pl kauzyperda
    <l...@Z...eu> pisze:

    > Nie, nie moglbym.
    Czemuś mnie to nie dziwi...

    > A to dobre... :->
    > Sam lepiej przeczytaj zanim zaczniesz pierdoly opowiadac.
    Zrób, co radziłem.

    > No to witam w klubie, bo ty najwyrazniej nie rozumiesz co piszesz.
    Jesteś bez sensu.
    Ale nick masz jak najbardziej prawidłowo dobrany.
    Musiał ci go ktoś w miarę obeznany doradzić, nieprawdaż?

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-02-20 20:57:26
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Generalnie każdy przejaw szkodzenia jest gdzieś tam unormowany jako
    niedozwolony, a przynajmniej powinien być - bo prawo nie jest doskonałe.
    Natomiast różne może powodować reperkusje prawne.

  • 23. Data: 2008-02-20 21:06:26
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    Jotte pisze:

    > Jesteś bez sensu.

    Slabo sie wysilasz :->

    > Ale nick masz jak najbardziej prawidłowo dobrany.
    > Musiał ci go ktoś w miarę obeznany doradzić, nieprawdaż?

    No coz... czasami lepiej milczeć i sprawiać wrażenie idioty, niż się
    odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości

    PLONK WARNING

    i zdeycdowanie EOT

    --
    luck

  • 24. Data: 2008-02-20 21:19:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpi4t3$1rt$1@atlantis.news.tpi.pl kauzyperda
    <l...@Z...eu> pisze:

    > Slabo sie wysilasz :->
    Słabo? Czy ja wiem...
    Ale na ciebie i tak nie warto bardziej.

    > No coz... czasami lepiej milczeć i sprawiać wrażenie idioty, niż się
    > odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
    Oczywiście. Ale czemu w takim razie tego nie zastosowałeś do siebie i je
    rozwiałeś (nie tylko w tym wątku zresztą)?

    > PLONK WARNING
    A co mnie to obchodzi, synku?
    Bądźże - na ile dasz radę - doroślejszy, co kogo obchodzi jak ty sobie
    czytnik skonfigurujesz?

    > i zdeycdowanie EOT
    Nie, chłopcze. Nie ty o tym decydujesz. Ty możesz co najwyżej sam zamilknąć
    i tyle twojego.
    Zrób to.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-02-20 23:40:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > IMO zapis jest nonsensowny i nic nie znaczy.

    Ten zapis to po prostu powtórzenie art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji. I należy to tylko traktować jako pouczenie o
    obowiązujących przepisach.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 26. Data: 2008-02-20 23:57:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fpidok$9uf$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Ten zapis to po prostu powtórzenie art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu
    > nieuczciwej konkurencji. I należy to tylko traktować jako pouczenie o
    > obowiązujących przepisach.
    Powtórzenie - może tak, pouczenie - nie.
    Nie tak się pouczenia dokonuje.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2008-02-21 02:41:09
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@o...pl>

    > Nie, chłopcze. Nie ty o tym decydujesz. Ty możesz co najwyżej sam zamilknąć
    > i tyle twojego.
    > Zrób to.

    Twoim problemem jest to, ze nie potrafisz przyznac sie do bledu. Jest
    to smutne, aczkolwiek bardzo powszechne w dzisiejszych czasach.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 28. Data: 2008-02-21 05:30:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Powtórzenie - może tak, pouczenie - nie.
    > Nie tak się pouczenia dokonuje.

    W sensie że tak to należy traktować. Bo bez tego zaspiu sytajca i tak
    jest identyczna, bo to obowiązujące prawo.
    A w tym wypadku pracodawca nie ma obowiązku pouczać o treści tego
    obowiązującego przepisu.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 29. Data: 2008-02-21 09:21:03
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@o...pl>

    > Jak interpretować to, że po zakończeniu pracy powtrzymać się ... itd.
    > Znaczy, nie mogę podjąć pracy w żadnej innej pracy w tej branży, bo może to
    > zaszkodzić interesom firmy z której kiedyć odejdę?
    > Czy to tylko straszak na maluczkich, żeby po nocach nie spali?

    Zeby ta umowa byla skuteczna po zakonczeniu stosunku pracy musi byc w
    niej okreslony termin koncowy zakazu konkurencji.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 30. Data: 2008-02-21 10:16:27
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 20:19:41 +0100, CodiJack napisał(a):

    > Proszę Was o analizę jednego z punktów aneksu do umowy o pracę:

    Skoro to jest aneks do umowy o pracę.... a w określonych warunkach ta umowa
    zostaje wypowiedziana przez którąkolwiek ze stron... to jej postanowienia
    przecież utracą swoją moc - nieprawdaż?