  • 1. Data: 2002-09-13 12:28:15
    Temat: Jaka wysokość alimentów?
    Od: d...@p...onet.pl

    Jestem w trakcie sprawy rozwodowej. Małżonka w pozwie oprócz rozwodu wniosła o
    przyznanie alimentów na dziecko w wysokości 350 zł przy moich zarobkach
    wynoszących niecałe 1000 zł netto. Czy to nie za dużo? Żona pracuje a jej
    dochody netto są podobne do moich tj. ok 1000zł netto.
    Pisze bo ona jest akurat w ciąży z innym mężczyzną i jej kochanek (rozwodnik)
    zarabia 1200 netto zł i płaci na swoje pierwsze dziecko 350 zł podczas gdy jego
    była żona jego dziecko nie pracuje. Stąd moje odczucie zbyt wysokiej kwoty
    alimentów.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-09-13 14:09:31
    Temat: Odp: Jaka wysokość alimentów?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    nie sądze

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-13 21:14:25
    Temat: Re: Jaka wysokość alimentów?
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    d...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    jego

    > była żona jego dziecko nie pracuje. Stąd moje odczucie zbyt wysokiej kwoty

    Moga Ci zagrac, jesli dobrze pamietam, do 60% wysokoci twoich zarobkow.

  • 4. Data: 2002-09-13 22:04:51
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dawid W. <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:altkfh$fl1$...@n...gazeta.pl...
    > d...@p...onet.pl napisał(a):
    > Moga Ci zagrac, jesli dobrze pamietam, do 60% wysokoci twoich zarobkow.

    żebyś czasem nie usłyszał tej melodi:-) możesz mi napisać jaka to jest kwota
    ? 60 % z 1000 zł.?? :-))

    Sandra