  • 1. Data: 2003-06-23 14:42:52
    Temat: Troche OT ale moze ktos pomoze....
    Od: "Art" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie bardziej zwiazane z dzial. gosp. ale moze ktos mi pomoze lub
    naprowadzi na dobry tor....
    Prowadzimy dzial. w formie sp. cywilnej. Mam mozliwosc zakupiwnia od osoby
    prywatnej pewnych urzadzen. Moge to zrobic jedynie w formir umowy
    kupna-sprzedazy...na urzadzenie te mam chetnych ale one potrzebuja na to
    faktury VAT...i tu pytanie (bo w kilku miejscach sie dowiadywalem ale
    odpowiedzi zgola rozne uzyskalem) czy ta umowa K-S wystarczy zebym mogl to
    wpisac w ewidencje jako towar i potem sprzedac na fakture VAT...jesli nie w
    jaki sposob mozna to zrobic. Z gory dziekuje za pomoc.

    *
    Mloda wykonawczyni PRISCILLA, moze i Ty zostaniesz jej Fanem?
    www.priscilla.pl