  • 31. Data: 2009-12-08 06:26:26
    Temat: Re: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Gru, 22:21, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    wrote:

    > nie ma takiego nr Dz.U w 2007 więc sprawa jest jasna
    >
    > --

    LOL
    I to jest jedyny argument na bezsensownosc naszej dyskusji?:)

  • 32. Data: 2009-12-08 07:43:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał

    > nie ma takiego nr Dz.U w 2007 więc sprawa jest jasna

    ROTFL! Naprawdę sprawdzałeś? :DD

  • 33. Data: 2009-12-08 07:49:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Nasz prezydent zna język obcy !!!!

    Wyłącznie.

  • 34. Data: 2009-12-08 07:59:42
    Temat: Re: Odp: Szpilki w pracy - nie dyskryminacja
    Od: spp <s...@o...pl>

    Koziołek pisze:

    > W firmie w której pracuję prezes wydał zarządzenie, że stukać obcasami
    > mogą wyłącznie kobiety do trzydziestego piątego roku życia, atrakcyjne i
    > wyuzdanie się ubierające.

    No właśnie - i tym się powinien zająć rzecznik Praw Obywatelskich! A co
    z panami chcącymi chodzić w szpilkach?

    --
    spp

  • 35. Data: 2009-12-08 09:22:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > ROTFL! Naprawdę sprawdzałeś? :DD

    ja was bardzo prosze, wy tu wypisujecie głupoty a jakis poseł wejdze,
    stwierdzi ze całkiem madra rzecz i podsunie jako własny projekt...
    I sami bedziecie sobie winni - koniec z pieknymi nogami ubranymi w seksowne
    szpilki. Coz to byłaby za strata!

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 36. Data: 2009-12-08 09:36:28
    Od: BK <b...@g...com>

    On Dec 8, 10:22 am, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Osobnik posiadaj cy mail alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl napisa (a) w
    poprzednim odcinku co nast puje:

    > ja was bardzo prosze, wy tu wypisujecie g upoty a jakis pose wejdze,
    > stwierdzi ze ca kiem madra rzecz i podsunie jako w asny projekt...
    > I sami bedziecie sobie winni - koniec z pieknymi nogami ubranymi w seksowne
    > szpilki. Coz to by aby za strata!
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ;www.rowery.rejtravel.pl
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak e "_")
    > Jacoj: ...istniej na wiecie ludzie, kt rzy
    > potrafi zepsu stalow kul ...
    > Pszemol: No to jest nas dwu...

    Ale i jaki zysk? Jako eksperci w dziedzinie popelnilibysmy komeentarz
    do ustawy oraz cykl tekstow dla wyborczej, prawnej i miesiecznika
    "prawo obownicze" co dalo by nam zyski umozliwiajace zakup domku
    letniskowego gdzies w lesie na skraju poj. lenczynsko-wlodawskiego :)