  • 1. Data: 2007-02-22 07:32:39
    Temat: Szkoda - samochud - Profibiz
    Od: "x" <...@...pl>

    Witam

    Takie pytanie ile urzędowo się czeka na wypłatę odszkodowania z towarzystwa
    ubezpieczeniowego???
    Chodzi o szkodę sprawca wjechał mi w tył auta szkoda zgłoszona do Profibiz
    (system internetowy) 22.01.2007r. rzeczoznawca był 23.01 oświadczenie
    sprawcy wypadku wpłynęło do nich 31.01 szkoda została oszacowana
    13.02.2007r. Dzisiaj mamy 22.02 czyli miesiąc i nadal nic dzwoniłem dzisiaj
    to babka mówi że jeszcze kilka dni!!!
    Ile prawnie maksymalnie powinna trwać likwidacja szkody???

  • 2. Data: 2007-02-22 08:38:24
    Temat: Re: Szkoda - samochud - Profibiz
    Od: "K." <k...@o...pl>

    Jeżeli mówisz tak jak piszesz to istnieje prawdopodobieństwo, że Cię nie
    potrafią zrozumieć.

    K.

  • 3. Data: 2007-02-22 13:06:25
    Od: "x" <...@...pl>

    > Jeżeli mówisz tak jak piszesz to istnieje prawdopodobieństwo, że Cię nie
    > potrafią zrozumieć.

    Nie rozumiem ? Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

  • 4. Data: 2007-02-22 14:01:01
    Od: mival <m...@w...pl>

    x wrote:

    > Takie pytanie ile urzędowo się czeka na wypłatę odszkodowania z
    > towarzystwa ubezpieczeniowego???
    Nie urzedowo tylko ustatowo - TU to nie urząd.

    > Ile prawnie maksymalnie powinna trwać likwidacja szkody???

    30 dni od dnia zgłoszenia szkody

    mival

  • 5. Data: 2007-02-22 14:21:45
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Nie rozumiem ? Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

    Proste teksty z reguły rozumiem. Szczególnie napisane z zasadami interpunki i
    gramatyki (wiesz, te przecinki, duże liter itp). Wypada napisać zapytanie tak,
    by inny nie maiał problemu ze zrozumieniem. Natomiast jeżeli mówisz tak
    niechlujnie jak piszesz, to część osób może mieć problemy ze zrozumieniem czego
    od nich oczekujesz.

    PS. Pisze się samochÓd.

    K.

  • 6. Data: 2007-02-22 15:18:43

    > 30 dni od dnia zgłoszenia szkody

    Czy jest to pewne?
    Czyli jeśli dzisiaj mija 30 dzień to można jutro dzwonić i stanowczo
    rozmawiać ?

  • 7. Data: 2007-02-22 15:36:48
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    morzna