  • 1. Data: 2006-05-14 16:38:21
    Temat: Stwierdzenie nabycia spadku
    Od: "Kwinta" <A...@t...pl>

    Jak uzyskać stwierdzenie nabycia spadku po dziadkach gdy moi rodzice już nie
    żyją-posiadam ich akty zgonu lecz nie posiadam aktów zgonu moich
    dziadków ponieważ ślad po nich zaginął w połowie 1940r. we Lwowie.
    Trwała wtedy okupacja a Polacy tracili się nagminnie.Jakichkolwiek informacji
    o ich istnieniu nie mieli moi rodzice ani ja w wieku dojrzałym.
    Sąd Rejonowy w miejscu zamieszkania domaga się odemnie prawomocnych orzeczeń o
    stwierdzenie zgonu lub uznaniu za zmarłych.
    Jakie mam szansy pozytywnego rozwiązania tego problemu?

  • 2. Data: 2006-05-14 17:00:23
    Temat: Re: Stwierdzenie nabycia spadku
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Kwinta wrote:
> [...]
    > stwierdzenie zgonu lub uznaniu za zmarłych.
    > Jakie mam szansy pozytywnego rozwiązania tego problemu?

    Bez problemu, tylko musisz w sądzie złożyć wnioske o uznanie za zmarłych.
    Dostaniesz decyzję i to będzie robiło zamiast aktu zgonu.