  • 1. Data: 2004-06-17 10:24:31
    Temat: Stowarzyszenie a bycie "rownym i rowniejszym"
    Od: "strOOs" <s...@g...pl>

    Witam!

    Ostatnimi dniami znalazlem w internecie slowa jednego z przedstawicieli
    Stowarzyszenia na osiedlu sasiadujacym z moim. Napisal on, ze dopoki ich
    siec internetowa nalezy do Stowarzyszenia, to nie mozna zrobic dodatkowych
    stawek za internet, bo wszyscy musza byc rowni.
    W przeciwienstwie do jego slow, w Stowarzyszeniu, w ktorym ja jestem,
    obowiazuje kilka stawek internetowych, a takze z ubiegiem lat zmieniaja sie
    koszta przylaczeniowe (juz spadly z ponad 700zl na 100zl). Czy w takim
    wypadku Stowarzyszenie ma do tego prawo, czy jest to nielegalne? I czy jest
    to zapisane gdzies w Statucie (do ktorego zreszta malo kto ma dostep) czy
    regulowane jest to odgornie przez ustawowe zalozenia czym jest
    stowarzyszenie.
    Wiem, ze dosc pokretnie, ale bylbym wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Mikolaj