  • 1. Data: 2006-10-16 23:28:47
    Temat: Staż z UP - dni wolne
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Mam pytanie. Za kazdy przepracowany miesiac (po jego przepracowaniu)z Urzad
    Pracy na staz w ramach ktorego osoba taka otrzymuje stypendium w wysokosci
    zasilku dla bezrobotnych, naleza sie tej osobie dwa dni "urlopu".
    Pewna osoba przepracowala np. caly grudzien - przez co nabyla prawa do tych
    dwu dni - ale nie mogla ich wykorzystac w styczniu, bo staz sie skonczyl.
    Ponowny staz osoba ta rozpoczela w pazdzierniku. Czy naleza sie jej teraz te
    dwa "zalegle" dni (na zasadzie prawa nabytego) , czy tez przepadly juz one?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-10-17 07:50:20
    Temat: Re: Staż z UP - dni wolne
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 01:28:47 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > Pracy na staz w ramach ktorego osoba taka otrzymuje stypendium w wysokosci
    > zasilku dla bezrobotnych, naleza sie tej osobie dwa dni "urlopu".

    Błąd. Nie po miesiącu, ale po przepracowaniu 30 dni.

    Przepadły.

    3m sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2006-10-17 16:14:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Oct 2006 01:28:47 +0200, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:

    >Pewna osoba przepracowala np. caly grudzien - przez co nabyla prawa do tych
    >dwu dni - ale nie mogla ich wykorzystac w styczniu, bo staz sie skonczyl.
    W PUP Szczecin informuja, ze za ostatnie 30 dni nie przysluguja dni
    wolne od pracy.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl