  • 1. Data: 2019-12-31 16:21:39
    Temat: Spektakl
    Od: Kviat

    5359,labunie-uczniowie-uswietnili-uroczystosci-spekt
    aklem-grali.html

    Co będzie w następnym spektaklu? Dzieci będą odtwarzać przemarsz wojsk
    radzieckich i gwałty?

    Jestem ciekawy, czy ktoś poniesie konsekwencje. Pisząc ktoś, mam na
    myśli pojebanych nauczycieli, pojebaną dyrekcję i pojebanych rodziców
    tych dzieci. I czy znajdzie się jakiś odważny prokurator, który się tym
    zajmie?
    Dokąd ten kraj zmierza?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2019-12-31 16:40:54
    Temat: Re: Spektakl
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 31 Dec 2019 16:21:39 +0100, Kviat napisał(a):

    > Co będzie w następnym spektaklu? Dzieci będą odtwarzać przemarsz wojsk
    > radzieckich i gwałty?

    Można ewentualnie zrobić przedstawienie o zamachu smoleńskim.
    Dziecko ucharakteryzowane na Tuska odpali bombę termobaryczną, a widownia
    będzie wsuwać parówki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-01-01 02:51:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-31 o 16:21, Kviat pisze:
> [...]
    > myśli pojebanych nauczycieli, pojebaną dyrekcję i pojebanych rodziców
    > tych dzieci. I czy znajdzie się jakiś odważny prokurator, który się tym

    Co się przypierdalasz. Upamiętnienie męczeństwa narodu polskiego.
    Następna będzie inscenizacja katastrofy smoleńskiej i zagłada polskich elit.
    Ida po prostu z duchem dojnej zmiany i tyle

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2020-01-01 19:02:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najpierw wyciągnij konsekwencje wobec wysyłających dzieci żydowskie na wycieczki do
    hitlerowskich obozów zagłady.
    Np. wobec po_ebanego prezydenta i po_ebanego premiera po_ebanego Izraela, po_ebanego
    Knessetu, po_ebanego ambasadora i wobec
    po_ebanych żydowskich rodziców żydowskich dzieci.
    A sam wróć do oglądania kabaretów serwowanych takim ja Ty przez ZPR.

    -----

  • 5. Data: 2020-01-01 19:21:44
    Od: z <...@...pl>

    Bo widzisz...
    Jak ktoś indoktrynuje dzieciaki nie po Twojej myśli (pokazuje historię i
    podłe zachowania aby wiedzieć że to było i było ZŁE) to domagasz się
    prokuratora jak te same dzieciaki uczy się masturbacji to jest to
    przygotowanie ich do dorosłego życia

    Żałość

  • 6. Data: 2020-01-01 21:40:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.01.2020 o 19:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Najpierw wyciągnij konsekwencje wobec wysyłających dzieci żydowskie na
    > wycieczki do hitlerowskich obozów zagłady.

    Jest to kawałek historii, przy czym moim zdaniem niekoniecznie dla
    dzieci. Ale młodzież dokąd tego nie zobaczy, to nie pojmie rozmiaru
    zbrodni.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2020-01-02 12:28:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jan 2020 19:21:44 +0100, z napisał(a):

    > jak te same dzieciaki uczy się masturbacji to jest to
    > przygotowanie ich do dorosłego życia

    Ministrantura to nie jest przygotowanie do życia, zwłaszcza dorosłego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-01-02 22:38:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 12:28, Olin pisze:
    > Ministrantura to nie jest przygotowanie do życia, zwłaszcza dorosłego.

    Uciekasz od tematu? Sprytnie. Brawo ;-)

  • 9. Data: 2020-01-03 08:47:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 01 Jan 2020 19:21:44 +0100, użytkownik z napisał:

    > jak te same dzieciaki uczy się masturbacji to jest to
    > przygotowanie ich do dorosłego życia

    Boże, cóż za idiota z ciebie. Primo nikt nie uczy dzieci masturbacji.
    Secundo, wszystkie nabywają tą umiejętność samodzielnie, czasem z
    niewielką pomocą rówieśnika. Zapomniałeś ośle jak to z tobą było? :)

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2020-01-03 08:56:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 08:47, Jcek Maciejew pisze:

    > Boże, cóż za idiota z ciebie. Primo nikt nie uczy dzieci masturbacji.
    > Secundo, wszystkie nabywają tą umiejętność samodzielnie, czasem z
    > niewielką pomocą rówieśnika. Zapomniałeś ośle jak to z tobą było?

    jcek to dzielny żydoski mastubator:)))))))))