  • 1. Data: 2008-03-13 14:53:03
    Temat: Spadek a wspólnota majątkowa - pytanie
    Od: "marks35" <m...@o...pl>

    Witam! Mam pytanie. Dostałem w spadku mieszkanie, czy moja małżonka mam
    prawo do połowy tego spadku? Spadek był w czasie trwania małżeństwa, nie
    było intercyzy przedmałżeńskiej.

    Pozdrawiam serdecznie. Marek

  • 2. Data: 2008-03-13 15:51:26
    Temat: Re: Spadek a wspólnota majątkowa - pytanie
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "marks35" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Mam pytanie. Dostałem w spadku mieszkanie, czy moja małżonka mam
    > prawo do połowy tego spadku?

    Nie ma. To jest twoj majatek osobisty.

  • 3. Data: 2008-03-13 16:50:12
    Od: "marks35" <m...@u...to.op.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marks35" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma. To jest twoj majatek osobisty.
    Dzieki za info. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2008-03-14 00:26:00
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba, że babcia zapisała w testamencie "dla mojego Jasia z Małgosią".
    JaC

    -----