  • 1. Data: 2013-07-11 12:01:34
    Temat: Smieci w Krakowie
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    W nawiązaniu do dyskusji w wątku "Kto zarabia na śmieciach":
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14257107,Z_se
    sji__Radni_chca_obnizki_stawek_za_wywoz_odpadow.html

    Jak widać wszystko co napisałam było prawdą.

    pozdr

  • 2. Data: 2013-07-11 12:51:52
    Temat: Re: Smieci w Krakowie
    Od: "Smieć" <j...@g...com>

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W nawiązaniu do dyskusji w wątku "Kto zarabia na śmieciach":
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,14257107,Z_se
    sji__Radni_chca_obnizki_stawek_za_wywoz_odpadow.html

    > Jak widać wszystko co napisałam było prawdą.

    No tak, najpierw podawała nieprawdziwe dane, pluła na rządzącą w Krakowie
    PO, a teraz chce aby to Andrzej Lawa i Liwiusz byli tymi co w wątku "Kto
    zarabia na śmieciach" tuszowali prawdziwe motywy radnych PO w temacie kto
    zarabia na śmieciach w Krakowie. A trzeba przyznać że robili to sprawnie i
    skutecznie. Po ich newsach to każdemu przechodziłą ochota na czytanie tego
    wątku.

  • 3. Data: 2013-07-11 13:11:18
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Smieć" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > skutecznie. Po ich newsach to każdemu przechodziłą ochota na czytanie tego

    No wiesz jak możesz być tak niesprawiedliwy. Dane które podawałam były
    prawdziwe (patrz artykuł) i nie plułam na PO tylko na tych co chcieli dać
    zarobić swoim dużo i szybko na tych śmieciach, a że byli oni z rządzącego w
    Krakowie PO no to trudno.

    pozdr