  • 1. Data: 2003-12-26 09:09:43
    Temat: Smieca mi przed domem!!
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Panie i Panowie!!!

    Co zrobic???

    Kolo mojego domu jest placyk, na który zjezdzaja sie malolaty i pja piwko.
    Nastepnego dnia przed wjazdem do mojego ogródka walaja mi sie puszki po
    piwie i torby z McDonalds'a!!!

    Co mam zrobic??

    Nie chce im zwracac uwagi, bo dalo sie zauwazyc ze to niezly element, i wiem
    że beda tym bardziej smiecic, na złośc...

    Nie wierze w Policje, nie wierze w Straz miejska, czy jest jakis inny sposob
    poza zglaszaniem wlasnie tam lub poza awantura która nic nie da??

    Dziekuję z góry za wszystkie odpowiedzi

    Pozdrawiam!

    Ryszard

  • 2. Data: 2003-12-26 09:51:27
    Temat: Re: Smieca mi przed domem!!
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nastepnego dnia przed wjazdem do mojego ogródka walaja mi sie puszki po

    Ustawić kosz na śmieci, zejść do nich z sześciopakiem, wypić z nimi piwko i
    pogadać, jak z sympatycznymi facetami.
    Od tego zacząć - może zadziała. Jak nie pomoże - zastanawiać się nad innym
    rozwiązaniem.
    WSm

  • 3. Data: 2003-12-26 10:45:41
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > pogadać, jak z sympatycznymi facetami.
    > Od tego zacząć - może zadziała. Jak nie pomoże - zastanawiać się nad innym

    Good Idea....

    thanks!!!

  • 4. Data: 2003-12-26 19:11:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Wylać lub przynieść coś śmierdzącego. Ty to kilka dni wytrzymasz. Oni
    znajdą sobie nowe miejsce.