  • 1. Data: 2003-03-31 10:58:12
    Temat: Odp: Słuzba wojskowa
    Od: "spacerunner" <s...@i...pl>

    Do lekarza idź pogadaj...
    Zwyczajnie jak wszyscy :)
    Karty za Chiny nie bierz, nawet jak przymuszą, bo wtedy przepadłeś, jak
    podpiszesz i nie pójdziesz- sankcje karne.
    Dopóki nie podpisałeś, nie musisz iśc do woja.
    Powodzenia.

  • 2. Data: 2003-03-31 11:49:30
    Temat: Słuzba wojskowa
    Od: klawy <k...@3...net>

    Witam !
    Mam problem. Dostałem kategorie A i odroczenie ze względu na studia.
    Po roku czasu rzuciłem i obecnie pracuje na "czarno". 10 kwietnia mam
    się ztawić po odbiór karty powołania. Mam pare pytań.
    Co mi grozi jeżeli odmówie oficjalnie służby wojskowej (słyszałem, że
    3 miesiące i/lub kara pienięzna)?
    Jakie są konsekwencje i ile trwają (czasowo) jeżeli będę unikał (np.
    wynajmie sobie u kogoś pokoik)?
    Jeżeli ktoś mi może pomóc to z góry dziękuje.

    --
    klawyMAŁPKAneo.net 5iaraMAŁPKApf.pl
    http://www.bsdzine.org/rtfm/

  • 3. Data: 2003-03-31 14:21:32
    Temat: Re: Słuzba wojskowa
    Od: "Witus" <s...@s...com.pl>

    Jezeli sie nie stawisz beda Cie szukac, jak dlugo nie beda mogli Cie znalec,
    a wkoncu znajda to prawdopodobnie w dniu w ktorym Cie powina trafisz do MONu
    (szukaja chyba do 40 roku zycia). Mozesz odwolywac sie na jakas chorobe
    (musisz przedstawic papiery ze jestes chory) poznie dostaniesz skierowaie na
    badania w szpitalu wojskowym, jezeli sie potwierdza to dostajesz kat. D lub
    E. Powiem Ci ze sam kombinowalem na hyperbilirubine ale sie nie udalo nie
    mialem kogo podstawic na badania w szpitalu wojskowym. Wkoncu tafilem do
    jednostki, rok czasu szybko zlecial i teraz nic mnie juz nie rusza :-)
    Jak nie masz zbyt dobrych perspektyw na przyszlosc to pogadaj w WKU moze
    zrobisz prawko na C tak jak ja.

    Powodzenia
    Witus

  • 4. Data: 2003-03-31 18:18:12
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Mon, 31 Mar 2003 16:21:32 +0200, "Witus"
    <s...@s...com.pl> napisałeś:

    ciach
    >E. Powiem Ci ze sam kombinowalem na hyperbilirubine ale sie nie udalo nie
    ciach

    Mam pytanko, jeżeli będę miał załatwioną chorobę od lekarza
    potwierdzoną papierami to też mnie wyślą do szpitala wojskowego ?
    U jakiego lekarza najlepiej załatwiać chorobę ? Laryngologa ?

  • 5. Data: 2003-03-31 18:59:00
    Od: "Witus" <s...@s...com.pl>

    Co bys nie wymyslil to bys opszedl do szpitala wojskowego na badania.

  • 6. Data: 2003-03-31 23:31:14
    Od: "Marcin Duszynski" <n...@n...mam>

    klawy wrote:
    > Witam !
    > Mam problem. Dostałem kategorie A i odroczenie ze względu na studia. [...]

    wroc na jakies najtansze niestrsujace studia odbywajace sie raz w miesiacu
    (zaoczne) i po klopocie