  • Data: 2007-12-21 20:59:56
    Temat: Skrzynka pocztowa byłego pracownika
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "rezist.com" <r...@s...us> writes:
    > [...]
    > dostalem maila od bylego pracownika, jednego z moich "klientow" :)
    >
    > [...]
    > Chciałbym Pana poinformować że od dnia [...] moja współpraca z agencją
    > [...] została rozwiązana. Nie mam też dostępu do konta mailowego
    > zarejestrowanego na moja imię i nazwisko [...]@[...]
    >
    > Biorąc pod uwagę obowiązujący w naszym kraju Kodeks Cywilny oraz
    > Kodeks Karny agencja [...] powinna Pana poinformować o moim odejściu
    > i zlikwidować moje konto. Mam jednak podejrzenia że to nie zostało
> [...]

    Według zasady "kryj własną dupę"? :-)
    Że przekazałeś jego żądanie klientowi, że klient jest właścicielem
    domeny i skrzynek pocztowych a ty tylko przekazałeś swoją opinię na ten
    temat.

    Zresztą z punktu widzenia "moralności postmastera" sprawy odbierania
    poczty przychodzącej na ten email i wysyłania poczty z takim nadawcą
    są dość istotnie różne.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Za sto lat w każdym mieście będzie mój pomnik.