  • Data: 2007-12-24 09:41:58
    Temat: Re: Skrzynka pocztowa byłego pracownika
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Piłat <p...@i...pl> writes:

    > [ciach]
    >
    > W ten oto, śliczny, sposób pokazałeś, że masz zerowe pojęcie o ochronie
    > danych osobowych. Może przestań siać defetyzm, tylko się doucz? Polskie
    > prawo jest inne niż Ci się najwyraźniej _wydaje_. Wpuszczasz ludzi w maliny.
    >
    > Proponuję zacząć od zapoznania się odpowiednimi ustawami i z
    > orzecznictwem sądów.

    A ruszysz swoje 4 litery i podasz *konkretne* orzeczenia?
    Czy może 4 litery za ciężkie albo sam nie potrafisz wskazać?

    Gdyby sąd orzekł że były pracownik nie ma prawa żądać czegokolwiek w
    sprawie adresu mailowego "Imię....@d...byłego.pracodawcy" to
    tylko przez czystą grzeczność nie powiedziałbym co sądze o takim sądzie.
    Kwestią ostwartą (dla mnie) jest *ile i czego* ma prawo żądać.

    [sam stwierdziłem że roszenia w sprawach adresów funkcja@domena nie
    wyglądają na zasadne]

    > "PS" jeśli już.
    >
    > [ciach]
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "firmowy adres prywatny". Kropka.

    I co z tego?
    Czy firma ma prawo utrzymywać "do końca świata" adres mailowy
    "Imię....@d...byłego.pracodawcy"?
    [ forma tego przed małpą jest tu ważna]

    Ty wydajesz sie pozować na [...] który nie zwraca uwagi na podstawy
    mogące stwarzać powody do robienia wyjątków w zasadach ogólnych.

    PS
    gdyby prawo było proste i zrozumiałe dla każdego prawnicy by znacznie
    mniej zarabiali :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Mierz wysoko - wpajali mu wzniośli nauczyciele. Strzelił im w łeb.