  • Data: 2007-12-24 06:49:29
    Temat: Re: Skrzynka pocztowa byłego pracownika
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.internet.mordplik Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> wrote:

    > Interpretacja *sądu* może (a nawet powinna) zależeć od *formy* tego
    > adresu mailowego.

    [ciach]

    W ten oto, śliczny, sposób pokazałeś, że masz zerowe pojęcie o ochronie
    danych osobowych. Może przestań siać defetyzm, tylko się doucz? Polskie
    prawo jest inne niż Ci się najwyraźniej _wydaje_. Wpuszczasz ludzi w maliny.

    Proponuję zacząć od zapoznania się odpowiednimi ustawami i z orzecznictwem sądów.

    > P.S.

    "PS" jeśli już.

    [ciach]

    Nie ma czegoś takiego jak "firmowy adres prywatny". Kropka.

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?