  • 1. Data: 2019-07-20 03:17:58
    Temat: Skandal
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Wygląda na to, że brytyjska rodzina królewska już niebawem będzie
    musiała zmierzyć się z wielkim skandalem, a książę Andrzej - stawić się
    przed amerykańskim wymiarem sprawiedliwości.
    https://plejada.pl/newsy/ksiaze-andrzej-posadzony-o-
    gwalt-na-nieletniej-virginia-roberts-giuffre-oskarza
    -syna/5lh8r5h

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-07-20 08:13:38
    Temat: Re: Skandal
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 03:17, Animka pisze:
> [...]
    > https://plejada.pl/newsy/ksiaze-andrzej-posadzony-o-
    gwalt-na-nieletniej-virginia-roberts-giuffre-oskarza

    ano, 16 lat to wiek zgody, po 19 latach można ubiegać się o
    astronomiczne odszkodowanie, na biedaka nie trafiło:))))))

    trzy razy zmuszano ją do seksu, czyżby nie mogła powiedzieć dla księcia
    z bajki, że ją zmuszono ?:)

    "Według zeznań Roberts Giuffre, była ona trzykrotnie zmuszana do seksu z
    synem królowej Elżbiety II w latach 1999-2001. Przestępstwo miało mieć
    miejsce w Londynie, Nowym Jorku i na Karaibach. Jak twierdzi, kazano jej
    spełniać wszystkie zachcianki księcia. Pałac Buckingham odmówił wtedy
    jakiegokolwiek komentarza w sprawie, tłumacząc, że królewscy rzecznicy
    nie komentują przebiegu spraw sądowych."

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-07-20 17:41:42
    Od: z <...@...pl>

    Animko odpuść sobie pudelki.
    Ty zwłaszcza powinnaś dbać o trzeźwość umysłu. ;-)

  • 4. Data: 2019-07-20 18:23:13
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 17:41, z pisze:
    > Animko odpuść sobie pudelki.
    > Ty zwłaszcza powinnaś dbać o trzeźwość umysłu. ;-)

    Na pudelki kierują także inne portale. Nie musialam "chodzić" po pudelkach.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-07-20 18:34:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:23, Animka pisze:

    I to wina tych portali że wlazłaś na plejada, pewnie masz z niej
    powiadomienia, przyleszczyłaś kilka lajków, zakeszowałaś kilkadziesiąt
    reklam i zainstalowałaś ruską apkę o której tam pisano? ;-)

    Ale w sumie nie jest z Tobą aż tak źle bo napisałaś tu a nie na tłicie.
    Choć grupa od czapy. ;-)

  • 6. Data: 2019-07-20 19:04:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 18:34, z pisze:
> [...]
    > powiadomienia, przyleszczyłaś kilka lajków, zakeszowałaś kilkadziesiąt
    > reklam i zainstalowałaś ruską apkę o której tam pisano? ;-)

    Chyba coś Ci na mózg padło. Trzymam się z daleka od tego typu stron,
    zresztą FF mnie nie wpuści na podejrzane strony i reklamy mam wyłączone.
    Jeszcze jakaś ruska apka hahahahaha. Ty ją chyba zainstalowałeś i
    dlatego jesteś taki rozgoryczony :-)

    > Ale w sumie nie jest z Tobą aż tak źle bo napisałaś tu a nie na tłicie.
    > Choć grupa od czapy. ;-)

    Nie jestem nastolatką i nie wiem co to tłit :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-07-20 19:15:41
    Od: z <...@...pl>

    Wlazłaś plejade i napisałaś o tym na prawie. Trybisz?

  • 8. Data: 2019-07-20 19:22:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > Wlazłaś plejade i napisałaś o tym na prawie. Trybisz?

    To plejada jest poza prawem? Nikt nie będzie śmiał jej pozwać? ;-)

    Coś w tym pewnie jest. Tyle że _prawnie_ to nie aż tak banalnie prosto
    jak "mogą sugerować" i można/lepiej poczekać na _formalne_ kroki prawne.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-07-20 22:35:35
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-20 o 19:15, z pisze:
    > Wlazłaś plejade i napisałaś o tym na prawie. Trybisz?

    No i co z tego? To samo jest na Onecie i Fakcie. :D

    --
    animka

  • 10. Data: 2019-07-20 23:06:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 22:35, Animka pisze:

    > No i co z tego? To samo jest na Onecie i Fakcie. :D

    animka nie kuma, że to są niemieckie przekaziory:)

    --
    I love love