  • 1. Data: 2007-03-26 14:15:19
    Temat: Sciezki rowerowe ze slupami itp....
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A jak bym sie tak wyje...... na sciezce ka ktorej stoi slup jakis , o ten
    slup i oskarzyl miasto i stwarzanie zagrozenia w ruchu rowerowym to sprawa
    do wygrania?
    To tak apropo , kiedys moja dziewczyna przypalajac papierowsa na chodniku
    (palenie szkodzi zdrowiu:)) jebn... w latarnie stojaca na samym srodku
    chodnika......no ale to chyba cos innego, a sciezka rowerowa?

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-03-26 14:18:02
    Temat: Re: Sciezki rowerowe ze slupami itp....
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > (palenie szkodzi zdrowiu:)) jebn... w latarnie stojaca na samym srodku
    > chodnika......no ale to chyba cos innego, a sciezka rowerowa?

    Trzeba byc i tak psychicznie chorym zeby palic ... co za roznica wiec
    jedna latarnia w łeb więcej :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-26 14:26:01
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Trzeba byc i tak psychicznie chorym zeby palic ... co za roznica wiec
    > jedna latarnia w łeb więcej :)

    Trzeba by co najmniej połowę społeczeństwa wysłać do "pokojów bez klamek
    z mięciutką tapetą" :)

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 4. Data: 2007-03-26 14:40:10
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    KrzysiekPP pisze:

    > Trzeba byc i tak psychicznie chorym zeby palic ... co za roznica wiec
    > jedna latarnia w łeb więcej :)

    PLONK

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2007-03-26 15:22:39
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > PLONK

    Dziecinada z tymi plonkami, a co do palenia to gośc ma rację.

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2007-03-26 15:26:02
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > PLONK

    He, he . Nie bierz tego tak do siebie - przecież gość ma rację :)

    Pozdro
    zenek

  • 7. Data: 2007-03-26 15:45:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości

    > He, he . Nie bierz tego tak do siebie - przecież gość ma rację :)

    To od tego dymu ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2007-03-26 16:30:15
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Dziecinada z tymi plonkami, a co do palenia to gośc ma rację.

    A co Cię obchodzi czy ktoś pali w dodatku oceniać po tym osobę -
    smieszne. Dopóki nie przeszkadza innym lub nie pali w miejscach
    zabronionych to niech sobie pali. Zaczynacie takim podejściem
    przypominać co niektórych z PiSu a już na pewno z LPRu.

    Kaczor

  • 9. Data: 2007-03-26 17:35:18
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > smieszne. Dopóki nie przeszkadza innym lub nie pali w miejscach
    > zabronionych to niech sobie pali. Zaczynacie takim podejściem

    Co z tego skoro 99% palaczy to chamy, którzy dymią ludziom w oczy,
    rzucają pety pod nogi i z okien samochodow na szyby innym ...

    W Tatrach na szlakach pełno niedopałków, zwlaszcza w miejscach
    "nasiadowek", a przystanki autobusowe to totalna zenada ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 10. Data: 2007-03-26 18:04:33
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 19:35:18 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    >
    > W Tatrach na szlakach pełno niedopałków, zwlaszcza w miejscach
    > "nasiadowek", a przystanki autobusowe to totalna zenada ...

    To nie nie problem palenia tylko kultury osobistej.
    A dokładniej jego braku - czy to rzucanie niedopałków
    czy wmawianie innim chorób psychicznych.

    Henry - fajczarz