  • Data: 2006-08-29 11:44:46
    Temat: Samowola budowlana i kary...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,

    Mam klopot z pracownia artystyczna w bloku. Obok niej jest toaleta, do
    ktorej wejscie jest z korytarza. Do toalety tej nieustannie wlamuja sie
    bezdomni i generalnie jest duzy problem z jej zabezpieczeniem. Chcialem
    przylaczyc ja do pracowni i normalnie placic czynsz za jej uzytkowanie, ale
    spoldzielnia mimo odpowiednich warunkow technicznych nie chce sie na to
    zgodzic.

    Jak wygladaja kary za samowole budowlana, gdybym chcial po cichu przylaczyc
    ja sobie (zaznacze, ze nikt oprocz mnie z niej nie korzysta, a bezdomni nie
    beda protestowac ;-)... ) do pracowni i zamurowac wejscie od korytarza?

    Pozdrawiam,

    Tiger