  • Data: 2006-08-30 15:10:35
    Temat: Re: Samowola budowlana i kary...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo w tym momencie właściciel może umowę wypowiedzieć i zażądać
    > przywrócenia poprzedniego stanu.

    Oooo o to wlasnie mi chodzilo. Dzieki za podpowiedz, wiem juz ze bez
    porozumienia ze spoldzielnia nie wykonam tego ruchu :-) Reszta konsekwencji
    jest juz w tym momencie niewazna. Liczylem szczerze mowiac na to, ze z taka
    samowolna przebudowa wiaze sie tylko z jakas kara finansowa, ktora bedzie
    bardziej mi sie oplacac, niz kolejne wieloletnie oczekiwanie, az ktos
    laskawie bez lapowki wyda zgode na normalne ulatwienie czlowiekowi
    funkcjonowania.

    Pozdrawiam,

    Tiger