  • Data: 2006-08-30 11:04:13
    Temat: Re: Samowola budowlana i kary...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj to nawet nie samowola budowlana, ale nielegalne rozporządzenie
    > cudzym mieniem.

    No tak, masz racje, przeciez toalety jako takiej nie wynajmuje. Jednak...
    moge uzyskac tytul prawny (spoldzielnia jakis czas temu zaproponowala, zebym
    wynajal rowniez toalete, skoro z niej de facto korzystam tylko ja -- nie
    zgodzilem sie ze wzgledu na warunki techniczne wlasnie, czyli wejscie od
    korytarza -- i buszujacych bezdomnych, za ktorych wlamywania do tejze placic
    nie mam zamiaru). Jakbym uzyskal ten tytul prawny do lokalu (umowa najmu),
    to czy kierujac sie koniecznoscia zabezpieczenia powierzonego umowa najmu
    lokalu moglbym wykonac w/w modyfikacje (ktora przeciez jest calkowicie
    odwracalna - wystarczy z powrotem przeniesc drzwi na korytarz i zamurowac
    wejscie od strony pracowni)?

    Pozdrawiam,

    Tiger