  • 1. Data: 2002-10-01 20:26:24
    Temat: Rozwód
    Od: "AM" <m...@k...net.pl>

    Złożyłam pozew o rozwód bez orzekania o winie. Mam już wyznaczony termin
    spotkania pojednawczego.
    Czy mogę jeszcze teraz zmienić mój pozew na taki, aby małżeństwo zostało
    rozwiązane jednak z orzeczeniem winy męża?
    Dziękuję
    Anstar

  • 2. Data: 2002-10-01 20:59:54
    Temat: Odp: Rozwód
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AM <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:and0a0$ldk$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Czy mogę jeszcze teraz zmienić mój pozew na taki, aby małżeństwo zostało
    > rozwiązane jednak z orzeczeniem winy męża?

    tak możesz złożyć do sygn.akt rozszerzenie powództwa i przedst. czego sie
    domagasz dol. dowody na poparcie tego co piszesz i wcale sędzie nie musi
    zmieniać terminu rozprawy ale i z tym należy sie liczyć
    w jednym i w drugim przypadku sędzie będzie badał powody rozkładu pożycia
    związku ...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-01 22:34:02
    Temat: Re: Rozwód
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl>

    Użytkownik "AM" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę jeszcze teraz zmienić mój pozew na taki, aby małżeństwo zostało
    > rozwiązane jednak z orzeczeniem winy męża?

    Trzeba przedstawić nowe dowody w sprawie. Sąd tak sobie nie orzeknie winy...
    Jak wiemy, trzeba też dać czas Wysokiemu Sądowi na przeanalizowanie
    dokumentów, a to raczej opóźni rozprawę. Więcej biegania, po co?? Po co w
    ogóle się rozwodzić??:))

    pzdr
    PZ

  • 4. Data: 2002-10-05 10:07:21
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    > tak możesz złożyć do sygn.akt rozszerzenie powództwa i przedst. czego sie

    Gwoli ścisłości i dbałości o terminologię : nie "rozszerzenie" a
    "zmianę" powództwa. :)

  • 5. Data: 2002-10-06 11:58:53
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Buker <n...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anp36q$j7$...@n...tpi.pl...
    > Gwoli ścisłości i dbałości o terminologię : nie "rozszerzenie" a
    > "zmianę" powództwa. :)

    zgadza sie należy dbać o terminologie :-)

    Sandra

  • 6. Data: 2002-10-06 20:28:15
    Od: "Anstar" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki, mam nadzieje że sobie jakoś poradzę.
    W razie potrzeby będę jeszcze pytać...
    Anstar