  • 1. Data: 2002-04-29 14:19:38
    Temat: Rozliczanie sie z żoną...
    Od: "Ulkesh" <u...@g...pl>

    Jesli rozliczam sie za ubiegly rok z zona ale ona tylko studiuje, i nigdy
    nie pracowala (i jest na moim wylacznym utrzymaniu) to czy musi ona
    zglosic ten fakt w swoim urzedzie skarbowym? (bo ja zameldowany jestem w
    innym miescie)
    Dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-23 12:39:48
    Temat: Re: Rozliczanie sie z żoną...
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Po pierwsze to najwazniejsze jest byś był w związku małżeńskim pełny rok
    kalendarzowy i tylko to jest ważne. Możecie mieszkac gdzie indziej,
    najwazniejsze jest to co masz w akcie małżeństwa.

    Co ty jeszcze się nie rozliczyłeś? Za 2001 rok to juz po grzybach...

    Pozdrawiam

    Piotr