eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Rezygnacja z zamówionej usługi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-07-09 13:34:49
    Temat: Rezygnacja z zamówionej usługi
    Od: Jupeter <j...@o...pl>

    Mam problem ...

    zamówiłem usługę u dostawcy internetowego (miejsce na stronę WWW),
    jednak ich usługa nie spełniła moich oczekiwań ("ukryli" w ofercie
    pewną informację, która uniemożliwia mi normalne kożystanie z niej).

    Czy jest możliwość (jeżeli tak, to na jakiej podstawie prawnej), abym
    zrezygnował z usługi i prosił o zwrot poniesionej kosztów.

    Dodam, że usługę zamówiłem 2 dni temu.

    Liczę na szybką odpowiedź,
    Jupeter


  • 2. Data: 2004-07-09 13:53:40
    Temat: Re: Rezygnacja z zamówionej usługi
    Od: "..::SebOLO::.." <m...@p...onet.xl>


    > zamówiłem usługę u dostawcy internetowego (miejsce na stronę WWW),
    > jednak ich usługa nie spełniła moich oczekiwań ("ukryli" w ofercie
    > pewną informację, która uniemożliwia mi normalne kożystanie z niej).
    >
    > Czy jest możliwość (jeżeli tak, to na jakiej podstawie prawnej), abym
    > zrezygnował z usługi i prosił o zwrot poniesionej kosztów.
    >
    > Dodam, że usługę zamówiłem 2 dni temu.

    1. Naucz się obsługiwać grupy...
    2. Co oznacza "ukryli"? Jakieś szczegóły...
    3. Nie pytaj sam siebie, bo to bez sensu:)

    --
    ..::SebOLO::..

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie
    i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."



  • 3. Data: 2004-07-09 14:05:56
    Temat: Re: Rezygnacja z zamówionej usługi
    Od: Jupeter <j...@o...pl>

    On Fri, 9 Jul 2004 15:53:40 +0200, "..::SebOLO::.."
    <m...@p...onet.xl> wrote:

    >
    >> zamówi?em us?ug? u dostawcy internetowego (miejsce na stron? WWW),
    >> jednak ich us?uga nie spe?ni?a moich oczekiwa? ("ukryli" w ofercie
    >> pewn? informacj?, która uniemo?liwia mi normalne ko?ystanie z niej).
    >>
    >> Czy jest mo?liwo?? (je?eli tak, to na jakiej podstawie prawnej), abym
    >> zrezygnowa? z us?ugi i prosi? o zwrot poniesionej kosztów.
    >>
    >> Dodam, ?e us?ug? zamówi?em 2 dni temu.
    >
    >1. Naucz si? obs?ugiwa? grupy...

    Tak jest ;) ... wybacz, ale to program pocztowy wywala mi blad, ze nie
    doszlo, gdy wyslal.

    >2. Co oznacza "ukryli"? Jakie? szczegó?y...

    Oznacza to, ze jak patrzyles w szczeguly, to oznaczyli ze cos jest w
    wersii ZAAWANSOWANE, a wg ich skali palny dostep oznaczaja slowem
    PELNY. Mylące troche ... i sie wkopalem :(

    >3. Nie pytaj sam siebie, bo to bez sensu:)

    Nie wiem gdzie pytam sam siebie, ale to nie jest istotą tematu, wiec
    nie wnikam.

    Jupeter


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1