  • 1. Data: 2020-11-04 18:47:05
    Temat: Restauracja a maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wiem ze w sprawie obostrzen to nikt juz nic nie wie :) ale:
    - czy w restauracji/bistro przygotowującej jedzenie na wynos obsługa
    musi miec maseczki podczas całego procesu przygotowania jedzenia czy
    nie musi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 2. Data: 2020-11-05 08:18:19
    Temat: Re: Restauracja a maseczki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 04-11-2020 o 18:47, Budzik pisze:
> [...]
    > - czy w restauracji/bistro przygotowującej jedzenie na wynos obsługa
    > musi miec maseczki podczas całego procesu przygotowania jedzenia czy

    Do czasu podpisania przez prezydenta nowej ustawy nikt poza osobami
    chorymi nie musi mieć.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 3. Data: 2020-11-05 12:35:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    > Do czasu podpisania przez prezydenta nowej ustawy nikt poza osobami
    > chorymi nie musi mieć.

    To nie wystarczy krótkie oświadczenie jakiejś szumowiny wrzucone na
    Tweeta?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2020-11-05 16:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Do czasu podpisania przez prezydenta nowej ustawy nikt poza osobami
    > chorymi nie musi mieć.

    A gdybysmy wyskoczyli ponad poziom "nie musze nosic i pojde z mandatem
    chocby do sadu najwyzszego i do trybunału w Strasburgu" to jak wyglada
    sytuacja w oparciu o te nielegalne ale zaakceptowane przez wszystkich
    rozporzadzenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 5. Data: 2020-11-06 07:15:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-11-2020 o 16:59, Budzik pisze:
> [...]
    > chocby do sadu najwyzszego i do trybunału w Strasburgu" to jak wyglada
    > sytuacja w oparciu o te nielegalne ale zaakceptowane przez wszystkich

    Z tego co widzę, odrzucane są przez sąd pierwszej instancji.
    Nie nie wszyscy zaakceptowali nielegalnie wydane rozporządzenia. A
    zaczyna się coraz weselej, pojawiły się wyroki podważające wyroki wydane
    przez TK w niewłaściwym składzie (z sędzią dublerem). Ostrzegali przed
    tym wszyscy. No ale PiS wie lepiej i zaczyna się niezły burdel prawny.
    Bo w zasadzie coraz mniej wiadomo co jest prawem a co nie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 6. Data: 2020-11-06 11:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Ostrzegali przed tym wszyscy. No ale PiS wie lepiej i zaczyna się
    > niezły burdel prawny. Bo w zasadzie coraz mniej wiadomo co jest

    Tomku, kurwa wiem, rozumiem.
    Ale ja naprawde nie o to pytam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 7. Data: 2020-11-06 12:57:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06-11-2020 o 11:59, Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski ...

    > Tomku, kurwa wiem, rozumiem.
    > Ale ja naprawde nie o to pytam.

    Albo nie zrozumiałem, albo pytasz, co gdy się uprzesz i nie będziesz
    nosił, a ktoś wystawi Ci mandat. No to pierwsze zdanie odpowiedzi,
    reszta to dygresja. Tak jest bardzo dużo postanowień sądów o
    nielegalności przepisów i to odbywa się już w miarę z automatu. Jak
    prezydent podpisze ustawę i zostanie ona opublikowana, to stan prawny
    się zmieni, do tego czasu ogólnie należy przyjąć, że jest to zalecenie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 8. Data: 2020-11-06 13:02:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06-11-2020 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Tomku, kurwa wiem, rozumiem.
    > Ale ja naprawde nie o to pytam.

    A już widzę "a gdybyśmy wszyscy..." czyli propozycja. Nie wierzę w to
    "wszyscy", Ale sądy odrzucają mandaty, ot po prostu nie przyjmujesz, a
    potem jak chcesz być wredny tak jak policjant, to skargę na niego,
    zapewne wszystkich uniewinnią, ale roboty będą trochę mieli.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 9. Data: 2020-11-14 10:02:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Tylko po drodze jeszcze są możliwe kary nakładane przez sanepid które
    ztcw trzeba najpierw zapłacić a odwoływać można się później...

  • 10. Data: 2020-11-14 16:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Tylko po drodze jeszcze są możliwe kary nakładane przez sanepid
    > które ztcw trzeba najpierw zapłacić a odwoływać można się
    > później...

    Ja pytam własnie dlatego ze w jednym z punktów usłyszałem rozmowe w
    ktorej pani włascicielka stwierdziła ze posiadanie przez nia szyby
    miedzy nią a klientem zostało zaaprobowane przez sanepid jako
    wystarczajace zabezpieczenie.

    A na zapleczu kuchnia, zero maseczek i przygotowywania zarcia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.