-
1. Data: 2012-03-26 16:48:48
Temat: Reklamacja - terminy
Od: "MIX-NET" <hk@.pl>
Witam serdecznie.
Korzystam z uslug poczty polskiej jako firma. Zostala zagubiona przesylka
zagraniczna (list polecony). Maksymalny zwrot z poczty w przypadku
zaginiecia to ok 120 zl. Ale nie o to chodzi.
Zlozylem reklamacje i kazali czekac do 3 miesiecy (list zagraniczny).
Wlasnie mija 3 miesiace, a ja nie mam zadnej odpowiedzi. Jakie sa moje
prawa? Kaza dalej czekac. Nie jest tak, ze jezeli w okreslonym terminie nie
dostarcza odpowiedzi, to reklamacje uznaje sie jako uzasadniona?
Dodam, ze na przesylke ktora reklamowalem miesiac pozniej (tez zagranica)
dostalem juz odpowiedz. Zmiescili sie w 2 miesiace.
pozdrawiam
MIX-NET
Najnowsze w dziale Prawo
-
Najważniejszy kod podróży lotniczej. Czym jest PNR?
-
Świąteczna podróż z pupilem. Jak bezpiecznie przewieźć zwierzę samolotem? Praktyczny poradnik
-
Opóźniony lot z przesiadką? Dowiedz się, jak uzyskać odszkodowanie i opiekę od linii lotniczych
-
Restrukturyzacja czy upadłość? Kluczowe decyzje przed 2026 rokiem


do góry
7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem