  • Data: 2007-10-07 20:37:25
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Oct 2007 21:17:12 +0200, Kolewin napisał(a):
    > Policjant nałożył mandat 50 zł i powiedział, aby samochodem odjechał ktoś
    > mający przy sobie prawo jazdy. Policjant zareagował prawidłowo i grzecznie.
    > Co ci się nie podoba ?

    To, że w normalnym kraju policjant po sprawdzeniu czy kierowca posiada
    uprawnienia do kierowania pojazdem powie, żeby ten pojechał do domu i na
    przyszłość pamiętał o zabraniu dokumentów.

    Całe szczęście, że nie wszyscy policjanci są takimi wrednymi zerami jak ten
    opisany...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004