eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-03 20:29:18
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: "yapann" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BETON" <b...@m...pl> wrote in message
    news:jdqe9m$1hk$1@inews.gazeta.pl...
    > nie zdajesz sobie sprawy ze moze własnie stac cie na komputer na którym
    > pisałeś tego mejla dlatego ze jest taki ruch w interesie.
    to nie jest usprawiedliwienie,
    idąc w podobnym kierunku - jak ukradnę to też mam więcej .. (a to jest
    właśnie pewna forma kradzieży)

    Ale połowa ludzkosć nie musi wypasać owiec, żeby wstrzymać taki rozwój
    sytuacji - wystarczą znacznie mniej radykalne działania, tylko jest
    nierealne żeby dostatecznie duża ilość je podjęła (mimoze jest dostępny
    (tani - prawie za darmo) Internet! broń ogromnej mocy) - właśnie przez
    myślenie że jednostkowo nie ma sensu (bo nie ma) - no i wtedy to już
    naprawdę nie ma.

    > Moze to jest polityka destrukcyjna, ale na niektórych najwazniejsze jest
    > tu i teraz... a dalej bedą sie inni martiwć..
    pewien pokrój ludzi nie nęka się takim niepokojem (o co nietrudno - w końcu
    ich (nikogo) bezpośrednio drastycznie nie dotyka)
    Jakstratą obdzielić wszystkich to 'co tam komu szkodzi..' - a jednostki
    obrastają w sakwy.