eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-03 20:17:18
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: "yapann" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:jduugu$hbr$1@inews.gazeta.pl...
    > 1 motyw z drukarką. Wiadomo, że skoro naprawa kosztuje więcej, niż kupno
    > nowego to jest nieopłacalne.
    myślenie z epoki płaskiej Ziemii - po pierwsze zalęzy jak patrzysz na
    KOSZT - po drugie czyj koszt (dla kogo) - a po zerowe, primo - co masz
    namyśli w ogóle "naprawa kosztuje więcej"? Zależy co się zapsuło (w
    szczególności - czy się zpesuło, czy tylko stuknął sztuczny licznik). Gośćia
    naprawa kosztowała czas + parę zł na telefon/internet do przyjaciela ze
    Wschodu.

    > 2 motyw to podniecenie się 100 letnią żarówką. Im cieńszy drucik żarowego
    > tym jaśniej świeci, ale też znacznie szybciej się przepala. Co mi z
    > żarówki 100 letniej, która świeci jak normalna 15 W (80-115 lm). Chyba
    > świeczka daje więcej
    ale raczej nie używałbyś świeczki tylko takiej żarówki
    nie mówimy o tym, jaką żarówkę Ty chcesz / nie chcesz używać - tylko przede
    wszystkim o mechanizmach oszustwa, o bezkarności. W jakie obszary to
    siaga -nie dowiesz się z filmiku na youtube, każdy pomysł może być
    indywidualny i mieć różną skalę i różnąszkodliwość (zamierzoną lub dodaną).

    zerowy (powiedzmy) zarobek z drukarki to jest jak ona działa długo
    a jak kupisz ją 'na raty' (zapłącisz za cztery po kolei) to już nie jest
    zerowy.