  • Data: 2002-03-15 19:45:42
    Temat: Re: zaległy urlop do końca marca?
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur) szukaj wiadomości tego autora

    > Jak pisałem _podobno_ usprawiedliwieniem pracodawcy może być prośba
    > pracownika, że on nie chce. Nic innego nie pomaga (a nawet to znam tylko
    ze
    > słyszenia).
    > Inna sprawa, że niektórzy pracownicy są tak potrzebni, że pracodawcy wolą
    > płacić kary niż puścić ich na urlop.
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com

    Cześć,
    Z mojej praktyki wynika, że PIPa w ogóle nie bierze takich oświadczeń pod
    uwagę, wychodząc z założenia, że pracownik może podpisać wszystko
    (szczególnie na żądanie pracodawcy), ale nie zwalnia to pracownika z
    możliwości korzystania z przysługujących mu praw, ani pracodawcy z ciążących
    na nim obowiązków (zapytano mnie: a jak pracownik podpisze, że się zrzeka
    wynagrodzenia za wykonaną pracę, to też mu pan nie wypłaci?).
    Serdecznie pozdrawiam
    Marek JAnczur

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]