eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedziana umowa a działający telefon › Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <is5eqg$vhj$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1106020013400.800@quad>
    <4de724db$1$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <is78qi$n85$4@inews.gazeta.pl>
    <4de8a45a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <isajsd$stt$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Date: Fri, 3 Jun 2011 14:44:22 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Lines: 24
    Message-ID: <4de8d726$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1307105063 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.15.147.162:4253
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:679490
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:isajsd$stt$1@inews.gazeta.pl...
    > On 6/3/2011 4:07 AM, Misiek wrote:
    >> Tyle ze to ewidentna ICH wina. On zrezygnowal z icjh uslug, dopelnil
    >> wszystkich formalnosci ktorych powinien (skuteczne wypwiedzenie,
    >> dostarczone rowniez skutecznie), wiec... oni moga spadac na drzewo.
    >
    > Nie dopełnił.
    > Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.
    >
    > Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    > operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe podłączył
    > i można korzystać.
    > Wówczas jeśli po tym czasie stary się odezwie, że chce kasy bo on ciągle
    > tam jest to z pretensjami i żądanie zwrotu różnicy w cenie usług
    > pofatygowałbym się do nowego operatora.
    >

    wypowiadajac umowe zlozyl zadanie odciecia go od ich linii. Oni to zadanie
    przyjeli przyjmujac wypowiedzenie. Mozna sie "poslizgnac" o dzien czy dwa...
    ale to pewnie trwa duzo dliuzej i to ich problem, nie klienta kto zaplaci.
    Zapewne nikt, lub ktos odpowiedzialny za odlaczenie go od interka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1