eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedziana umowa a działający telefon › Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
  • Data: 2011-06-03 13:13:25
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 6/3/2011 7:44 AM, Kamil wrote:
    > Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:23:02 -0500, witek napisał(a):
    >
    >
    >> Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.
    >>
    >> Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    >> operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe
    >> podłączył i można korzystać.
    >
    > W jaki sposób ma uzyskać potwierdzenie uruchomienia, jak nie poprzez np.
    > wybranie nr telefonicznego ichniego BOK?
    > Troć jak podnoszę słuchawkę, i mam sygnał, ma od północy działać

    skąd wiesz, że ma od północy działać?
    Dostałeś taką informację?
    Czyli jednak jakieś potwierdzenie masz.

    > "nowy
    > operator" - to dlaczego miałbym biegać po mieście i szukać budki
    > telefonicznej "by się dowiedzieć"?
    > oczywistym jest że wówczas "staremu operatorowi" przysługuje opłata za to
    > połączenie, ale nic ponadto.

    ale właśnie a tym mówimy.
    nalezy się opłata za to połączenie.
    a róznicę miedzy ceną starego i nowego możemy sobie ściągnąć od nowego.

    Jeśli coś miało działa od północy, a nie działa, to jak najbardziej jest
    to niewywiązanie się z umowy.
    Przy czym zwróccie uwagę, że w umowie jest zwykle 30 dni na podłączenie.
    Wszelkie dzwonienie wcześniej bez potwierdzenia od operatora, że już
    działa jest na własne ryzyko. To, że zykle robią w trzy dni nie jest
    wystarczające.
    Mi się pewna firma trzy miesiące bujała z podłączeniem, bo nie mogliśmy
    się dogadać kto ma im znależć, którędy idą ich kabelki po budynku.
    Oni twierdzili, ża administrator budynku, a ja, że co mnie to obchodzi.



    > No i oczywiście od "nowego operatora"
    > przysługiwać będzie nienaliczanie opłaty abonamentowej za ten dzień (bo
    > wszak nie doszło do rozpoczęcia świadczenia usługi).

    i jeszcze kara za niepodłączenie usługi w ustawowym terminie. ale ten
    termin jest całkiem długi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1